sobota, 23 stycznia 2016

The Name Game Book Tag

The Name Game Book Tag, do którego nominowała mnie Aleksandra z bloga ViktoLandia, polega na przypisaniu do każdej litery swojego imienia jakiejś książki. Może to być szczególnie lubiana, znienawidzona, aktualnie czytana lub jeszcze nie przeczytana pozycja, którą chcielibyśmy poznać. Wybór jest spory, ale to wcale nie znaczy, że łatwy ;)
K
 Kwiaty dla Algernona - Daniel Keyes

Czytałam tę książkę podczas przerwy świątecznej i bardzo mi się spodobała. Jest to historia mężczyzny, który urodził się upośledzony umysłowo. Przechodzi on przez eksperymentalną operację, która pozwala mu się rozwijać umysłowo i podwyższać IQ aż do ponadprzeciętnego poziomu. Recenzję Kwiatów dla Algernona publikowałam niedawno na blogu [klik].
A
Alicja w Krainie Czarów - Lewis Caroll
Jedna z moich ulubionych książek, do których chętnie wracam. Alicji chyba przedstawiać nie muszę, a jeśli ktoś nie czytał jeszcze o jej przygodach to zachęcam gorąco.
R
Rysowanie zwierząt z fotografii - Gerhard Wörner
Książka nad którą dawno temu spędzałam całe dnie.
O
Ocal mnie od złego - Alloma Gilbert
Bardzo poruszająca historia Allomy, dziewczynki, która całe dzieciństwo była torturowana przez adoptowaną matkę. 
L
Locing Hope - Colleen Hoover
Jedna z pierwszych książek, o których swoją opinię opublikowałam na blogu [klik]. Utwierdziła mnie ona w przekonaniu, że uwielbiam Colleen Hoover.
I
Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
Noszę się z zamiarem przeczytania Igrzysk śmierci już od baaaaaardzo dawna, ale jakoś nam nie po drodze. Może w tym roku w końcu się uda.
N
Naznaczona - Kristin Cast, P.C. Cast
Lekturę Naznaczonej wspominam bardzo źle. Co prawda pomysł na książkę nie jest najgorszy i autorki całkiem się spisały. Jednak ilość błędów jakie występują w tekście jest przerażająca! To skutecznie zniechęciło mnie do sięgnięcia po kolejne tomy.
A
After - Anna Tod
Seria, której dwa pierwsze tomy przeczytałam już prawie rok temu i ciągle myślę o tym żeby ją dokończyć. Zawsze jednak wyskakuje coś innego do zrobienia lub przeczytania.

5 komentarzy:

  1. Ocal mnie od złego... Chyba chcę to przeczytać, lubie takie bolesny historię, czasami muszę popłakać i zadać sobie pytanie ,,co jejst z tym światem?''

    OdpowiedzUsuń
  2. Colleen Hoover jest najlepsza! "Losing hope" też! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dałam rady przebrnąć przez "Naznaczoną" i przez to odpuściłam sobie serię "Dom Nocy".

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam z tych książek tylko "Losing Hope" i "Igrzyska śmierci". Obydwie są świetne. :)
    Muszę kiedyś w końcu nadrobić "Alicję w Krainie Czarów", bo aż wstyd, że tej książki nie znam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!
Będzie mi bardzo miło jeśli dasz znać co myślisz o tym poście :)